Marketing
"Sinds we intensief samenwerken met MedischeScholing.nl bereiken we onze doelgroep beter dan ooit tevoren."
Hoe kan je je doelgroep bereiken?
Maandagenda
In onze maandagenda's naar verschillende doelgroepen highlighten wij geaccrediteerde nascholingen van onze partners, aangevuld met een selectie van actuele en maatschappelijk relevante cursussen. Met een organisatieaccount heeft u de mogelijkheid om hiermee specifieke cursussen onder de aandacht te brengen. De maandagenda's worden erg goed gelezen: het openingspercentage is gemiddeld 60%!
Dedicated Mailing
Ons krachtigste marketingkanaal is de 'dedicated e-mail'. In deze mailings informeren wij een of meer geselecteerde beroepsgroepen over één specifieke nascholing. Uiteraard inclusief banner, bedrijfslogo en pakkende voettekst. Bovendien wordt de mailing verstuurd vanuit een vertrouwde titel met een sterke klantenbinding. Kortom, het marketingkanaal met veruit de hoogste 'return of investment', attentiewaarde én performance.
Marketing via LinkedIn is een effectieve manier om onder andere meer connecties, 'leads', naamsbekendheid en websitebezoekers te generen. Een uitgelezen kans dus om jouw doelgroep te informeren over die nieuwe inhousetraining en meer inschrijvers te werven. Desgewenst kunnen wij een bijdrage over jouw event delen via het account van MedischeScholing.nl, dat door ruim 1500 zorgprofessionals verspreid over het land wordt gevolgd.
Vindbaarheid optimaliseren
Met een organisatieacocunt bij MedischeScholing.nl kun je jouw nascholingsaanbod zelf beheren. Maar wist je dat je de vindbaarheid van jouw cursussen en trainingen kunt optimaliseren door handmatig relevante zoektermen toe te voegen? Ook kunnen wij jouw nascholingen uitlichten op de homepage van zorgprofessionals voor wie de betreffende nascholing geaccrediteerd is. Een extra voordeel: uitgelichte cursussen verschijnen bovenaan de zoekresultaten!